Nyårsafton!


Det började hos Jossan. Hennes mamma tvingade i mig lite mat fast jag precis hade ätit.
Och så god kladdkaka! Och vin!
Vi spelade mini-biljard och gjorde om det till något sorts drickspel. Jag fick dricka mycket.
Jag utövade lite magi i form av korttricket jag fick lära mig i Coffs Harbour. De små sötkorvarna fattade ingenting.
Succé!

Sen tog vi gratis spårvagn till Hubbe och hans stooora 7:a på Drottninggatan.

Snart är året slut!

Usch. Jätteäcklig sötsliskigt mousserande vin. Men jag var glad ändå!

Hubbe är söt och så. Fin min!

Här ska man inte skjuta raketer!

GOTT NYTT ÅR!
VÄLKOMMEN 2010!


Elias och Jossans englandskille Sean!

Tjoho!

Jag vet inte vad som hände här riktigt...

Sara i fina trapphuset!

Men mysigt.




Ja. Vi har redan sett dig!

Han Jocke med gulliga skrattet.

Men söta!


Ivannia och Sean posar ursnyggt!


Uppklädda herrar

Ojojojojoj.

Underbar kväll!
Vaknade upp mycket bakis.

Jäkligt bra år har det varit. Det här året ska bli ännu bättre!
Jag ska börja plugga. Och flytta. Och skaffa mig en man. Sådetså!



Kommentarer

Postat av: Maria lindstam

mycket rolig kväll!:)

2010-01-02 @ 16:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0