Party i vår lya!


Riktigt rolig inflyttningsfest igår!

Sju härliga tjejer kom hem till mig och Emelie och festade loss.

Underbart god bål!
1 liter rosevin, en halv flaska vitt vin, en halv flaska hjortronglögg, apelsinläsk, blodapelsin och jordgubbar!
GOTT! Mycket uppskattad! Inte en enda liten droppe fanns kvar när kvällen var slut.

Beckas snygga rygg och så jag!

Hej tjejorna!
Från vänster: Rebecka, Rebecka, Emelie, Carro, Anela, Malin, sedan Mersija som inte syns och Linnea.


Vi körde vårt berömda drickspel! Linnea fick äta en tesked salt.
Mersija ser måttligt road ut...

Inte så gott½

Psykobecka!

Sicken snygging!

Vi är glada!

Becka och Becka!

Hej busungar!

Jag misslyckade lite med popcornen...

Sedan misslyckade jag lite med utgången. Men det glömmer vi nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0