Skalman


Hurra! Somnade om och försov mig en timme...
Föreläsning om 5 min, det tar minst 20 min till skolan med spårvagn och jag har inte ätit klart min frukost än.
Men det gör inte så mycket!
Föreläsningarna går nämligen på live stream.
Alltså, men kan se de via internet direkt i sin dator hemma. Smidigt!
Har inte testat detta ännu, men många säger att det fungerar väldigt bra. Såklart är det roligare, och man blir nog mer koncentrerad om man ser föreläsaren på riktigt i samma rum, men jag ska ge det ett försök nu i alla fall!

Till mamma:
Jag är inte så dum i huvudet att jag tänder ljusen när de står där! Ställde mest upp dem där för att de är fina och jag inte har någon annan stans att ställa dem för tillfället...
Jag testade att hänga gardinerna på en massa olika sätt - vita innerst (såg inte alls bra ut när det blev dubbla blommönster bredvid varandra), varannan (funkade inte riktigt heller) och sist så som de hänger nu. Blev klart bäst! Dessutom behöver jag inte köpa mörkläggningsgardiner, för de lila är tillräckligt om de hänger som de gör nu.


Kommentarer

Postat av: ¨Fat Mama

Det är ju himla skönt att du inte är så dum i huvet, du hör ju till de smartare faktiskt. Kul att det funkar med gardiner, draperier mm. Ser ut som att du faktiskt flyttat in på riktigt. Puss på dig!

2010-01-28 @ 18:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0