Snart lämnar jag er.


Jag borde kanske skriva lite här ändå.
Just nu är jag mitt uppe i sortering av mina saker och börjar inse att jag faktiskt ska flytta till Göteborg.
På fredag!

Första gången jag flyttar på riktigt
med allt vad det innebär. Visst har jag bott på en massa olika ställen i Australien, men då var ända packningen en stor resväska och lite mindre handbagage.
Nu ska i stort sätt allt jag äger med. Det ska tapetseras, köpas möbler, inredas och skapas ett ställe att trivas i där jag kan klara av att bo i säkert flera år framöver.
Det är lite läskigt. Speciellt när jag inte ens har sett mitt framtida hem ännu!


Det ser verkligen förjävligt ut i mitt rum just nu. Jag har lite svårt för att vara organiserad och hålla allt snyggt när jag sorterar saker. Mitt i rummet står en infravärmare. Det är iskallt i huset nu när det är -15 grader ute!

på fredag åker jag med mamma och pappa till Göteborg med en stor släpkärra fylld med mina saker. Sedan blir det två hektiska dagar för att få ordning på så mycket som möjligt innan jag åker hem på söndag för träning till cirkustävlingen i Riga.

Det här med Riga ställer till det lite. Det blir lite hektiskt när jag samtidigt som jag flyttar ska hinna med alla träningar och planerande och packning av saker. Men jag vet att det kommer blir himla roligt när vi väl kommer iväg, så det får det vara värt!

Så förlåt om jag har varit lite frånvarande på sista tiden. Jag har lite mycket att stå i!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0