Den sista föreställningen


Idag var det sista tältföreställning på jag vet inte hur länge. Kanske sista föreställning över huvud taget. Känns sorgligt! Nu när jag snart flyttar till Göteborg igen känns det här med cirkus väldigt svårt att få ihop. När jag bara tränar någon gång per månad kan jag knappast vara med och uppträda längre. Det gör mig så jävla ledsen.

Den här veckan har verkligen fått mig att inse hur mycket jag har saknat cirkusen. Hur mycket jag älskar att uppträda. Vilken kick det är att visa vad man går för i ett fullsatt tält med en jublande publik.
Jag har saknat alla underbara människor som får mig att må bra och som det aldrig någonsin är tråkigt att umgås med.

Fan. Vill inte lämna detta igen.
Det finns så mycket kvar inom cirkus som jag verkligen vill lära mig.
Nu känns det inte längre möjligt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0