Life in a suitcase


Men piss då.
Känner inte alls för att åka på cirkusturné längre.
Det som brukar vara sommarens roligaste vecka!
Orkar verkligen inte packa.
Har levt hela sommaren i en resväska och nu börjar jag bli en aning trött på det.
Eller ganska mycket trött på det faktiskt.

Tusan vad jag har rest denna sommar!

Göteborg - Örebro - Norrköping - Helsingborg - Göteborg - Varberg - Norrköping - Linköping - Borlänge - Norrköping - Göteborg - Nykvarn - Stockholm - Trosa - Norrköping
Som mest två veckor på samma ställe - Norrköping/Linköping då jag jobbade med cirkusskola.
Och nu Örebro en vecka och sedan Göteborg en vecka och Nykvarn på obestämd tid.

Har upplevt en massa, har haft grymt mycket kul, men nu behöver jag vila.
Bara slappna av på ett ställe, ta det lungt, ta dagarna som de kommer.
Det blir nog när sommaren är slut. Eller Nykvarn om Micke och resten av grabbarna tillåter mig.


Kommentarer

Postat av: Mike

Du ska stanna läääääänge som satan

2010-07-17 @ 02:24:10
Postat av: R

Du är mer än välkommen, men ta med dig ditt bästa drickhumör!!!

2010-07-18 @ 11:58:34
Postat av: R

Du är mer än välkommen, men ta med dig ditt bästa drickhumör!!!

2010-07-18 @ 11:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0