Cirkusturnén i bilder 2


Måndag:



Andungar på vift.

Fjongen och Tillan är busar.

Snyggare än någonsin!

Selina från sin bästa sida.

Isobel vet även hon hur man posar!

Kungen.

Pimpen.

Pimp 2.

Heta Mickis.

GAH!

Jag var borta några minuter.
Det här är vad jag hittade på min kamera sedan:

Viktorjävel "bajsar" på mitt tält.

Och Hubbe "kissar" på tältet. Moget!

Myshög.

Hubbe, Tessan.

Mickis, Mova.

Snyggaste hoppet!
Kolla in Hubbe i bakgrunden med. Snygg solställning på mage minsann.

Norrköping, bra krökat!

Saltodräkten och uppträdningsfrillan.
Jag ser ut som ett litet barn.

Det gick ännu bättre att uppträda igår faktiskt!

Blev riktigt förvånad när jag landade helt upprätt på stående salto (bakåtvolt).
Perfekt liksom! Har aldrig hänt förrut.

Kvällshäng.

Lovisa kom förbi med sin kille för att stanna till dagen därpå. Kul!
Jag och Lovisa trixar lite.
Hon hoppar upp på mage på min axel. Klarade det faktiskt!
Syns dock inte speciellt bra här...

Klunsen kastar sig på mig i högsta fart! Det här hoppet är så jäkla kul!

Heta brudar!
Frida, Fjongen, Mova och Johanna.





Kommentarer

Postat av: Frida

Mova är bäst på att ta gryma foton ;)

2010-07-24 @ 00:28:29
URL: http://fridaenamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0