Dags för talangjakt!


Talangjakt ikväll!
För er som inte vet vad det är så går det hela ut på att barn, ungdomar, föräldrar och syskon i cirkusen kommer på egna nummer eller roligt spex och så utser juryn en vinnare bland barnen och en bland föräldrar/äldre artister.
En av höjdpunkterna under veckan tycker jag!
Många bra nummer och störda framträdanden har visats upp genom åren.

Det här året är det lite speciellt för mig.
Det året ska jag nämligen vara med i juryn!
Detta för att jag är den artist som varit med längst i cirkusen - 13 år! (förutom Ullis, men hon är inte med på denna turné.)
Känns helt galet att jag varit med så länge...
Det här blir kul!

När jag var liten var det alltid över 20 nummer som medverkade, men detta år år det bara sex framträdanden. Synd.

Jaja nu börjar det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0