Peace & Love via mobilen 2


Har varit så mycket att lägga upp här, så jag har helt glömt bort resten av vedeona från Peace & Love!
Men Anela tjatar, så här har ni dem gott folk!
Först ut - fortsättningen på torsdagens spelningar:

Börjar med en sjuk grej som hände på A Day To Remember.
Plötsligt börjar sångaren skrika "I wanna see the biggest circle ever!", pupliken skingrar sig och lämnar ytan framför scenen helt fri, förutom ett gäng idioter som börjar springa runt runt i ring, snabbare och snabbare, knuffas, folk ramlar, skrapar upp benen...

Moshpit alltså, eller i detta fall circle pit. Men det förstod jag först efteråt, just då undrade vi mest vad i helvete de höll på med.
Tydligen väldigt vanligt på hårdrockskonserter.
Ibland bildar publiken två väggar som springer mot varandra från varsitt håll. Massiva skador kan jag tänka mig.

Här har ni spektaklet:


Nämen tja!

Vampire Weekend bjöd på en riktigt bra spelning!
Fan vad de är sköna!
Här har ni A-Punk:


Cape Cod Kwassa Kwassa:

The Kooks!
Så jävla grymt bra spelning.
Sjöng med i varenda textrad och livet var bara helt underbart.

Always Where I Need To Be:


Naive (och Rasmus och Micke som flummar och garvar åt en tjejs tatuering framför oss):


Ooh La:



Publiken skrek efter Seaside, men allt de fick var detta - ett fånigt garv och så började han istället sjunga på See The Sun:
(Inte jag som filmar)


Fina One Last Time:


Är fortfarande jävligt sur på att jag inte sparade något batteri i mobilen till Robyns spelning.
Vill ha något minne därifrån, som jag filmat. Hade jäkligt bra plats, allra längst fram.
Åh, det hade blivit så bra!
Lägger upp lite som andra filmat istället, bara så ni får känslan.
Kvaliteten suger dock.

Cobra Style:



Dancehall Queen:




Det var onsdagen det, mer kommer!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0