Avsked


Idag var det sista festivaldagen och det känns så jäkla sorgligt!
Den här veckan har varit hur bra som helst och jag kommer att sakna allt och alla sjukt mycket. Som Anela sa - jag har inte haft tråkigt en enda sekund. Är så himla glad att jag åkte dit.
Riktigt riktigt riktigt jäkla tokglad!

Vissa personer har jag verkligen kommit nära.
Skaffat mig riktigt underbart härliga vänner som gjort veckan galet bra. Trodde inte att det var möjligt på så få dagar; det känns som att jag känt alla betydligt längre än så.

Men varför ska allting vara så krångligt?
Sluta vara så himla bra och fin och rolig och snygg så slipper jag tänka på dig. Fast det vill jag ju inte,
egentligen.
Kan man inte bara bo på samma ställe så hade allting varit så mycket lättare.

Nä, nu ska jag sova!
Har varit vaken i 39 timmar - sedan kl 8 igår morse.
Anela och jag kom fram till att det var lika bra att låta bli att gå och lägga sig när vi ändå jobbade till kl 4 på natten och vi skulle behövt gå upp vid åtta på morgonen.
Stannade uppe och drack öl och umgicks med grabbarna hela natten istället. Sista kvällen och riktigt mys.
Jag och Anela klarade det finfint, men killarna slocknade en efter en ett slag. Illa!

En massa bilder och filmer från festivalen laddar jag upp imorgon!

Imorgon bitti drar jag till Götet med mamma och syrran. Stannar till onsdag.
Hade tänkt utforska lite öar och gå på Liseberg bland annat. Får se hur mycket energi jag har till det imorgon...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0