Peace & Love i bilder 1!

Lite bilder från de två första festivaldagarna!
Ännu fler kommer imorgon!

Måste bara få med lite fint från Anela på MSN:

innan jag glömmer. tack för en grym vecka moa. Jag hade det verkligen hur bra som helst. Lycka 24/7. Känns verkligen som vi kommit varandra ännu närmre de senaste dagarna och jag gillar det otroligt mycket! vet inte med dig, men jag hade bland den bästa tiden i mitt liv. Tack min fina vän.

En första titt på festivalområdet.

Lite kvällsmat.

Bästa taklampan!

Trängsel vid incheckningen.

Fullt med tält!

Anela är ju för söt.

Grabbarna!
Erik, Mike och Kenneth.

Rasmus med rom och cola.

Funkisarbandet och slappararmbandet.

Vattennkriget som Anela helst ville slippa...

Bästa campet!

Hett hörru!


Grrrrr!

Sicken poser då!

Kenta och den obligatoriska solkrämen.
Varje gång man frågade honom om hans känsliga hud blev han helt fnittrig.
Kenta är knas.

Close up Rasmus och Erik.

Coola Micke haha.

Snygging-Anela!


Ännu mer kaos vis incheckningen.

Min och Anelas tältplats.

Snyggaste campnamnet!

Wohoo! Kenta for King!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0