En liten sväng om


Spex hos Anna!

Vi var dansande barn.
Jag blir liksom ett litet kid när jag är med Anna,
men man behöver väl spralla av sig lite ibland med kan jag tro.

En massa TV-tittade och prat om livet hanns med också.



Nu ska jag städa rummet lite och sedan blir det bums i säng!
Kl 06.00 ska jag vara på plats på Kungsgårdsgymnasiet imorgon.
Jösses!
En död fisk som får masa sig upp ur sängen kan jag tro.
Inte lätt inte.
Men bra jobb ändå. Två timmars arbete och över 1000 kr i lön. Inte illa det!
Roligt jobb dessutom!

Brorsans utspring är 14.00.
Hem en vända, fika, äta mat, umgås med folk.
16.30 är Jossans utspring,
sedan bär det av till Helsingborg i bil tillsammans med Fotografchristian.
Mycket lite sömn och upp vid 5-snåret på fredag igen.
Puh. Jag får försöka sova på tåget till Göteborg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0