För mycket kläder!


Tänkte att jag skulle få med mig i stort sätt alla mina kläder till Norrköping.
Ska ju ändå vara borta sissådär en månad.
Men jag får nog tänka om lite.
De går ju för fasen in ens ner i min stora Australienresväska!

Min röda väska och jag. Många fina minnen...



Här klarade den packning för 6 månader!
Nog tusan ska jag få i saker för en sommar?månad i Sverige!



Haha, en liten rättning!
Över 8 månader var det ju!
Äh, jag är för trött för att hålla reda på saker märker jag...


Kommentarer

Postat av: Emelie

Sex månader? Alltså...jag vill minnas att vi var där typ 8,5 månader JU! HAHAHA..=)

2010-06-02 @ 22:54:01
URL: http://likealineofpoetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0