Hejdå Göteborg!


Påväg!
Med alldeles för tung packning så att jag typ avled av utmattning på vägen.
Har stressat sönder hela morgonen, men hann i alla fall med att säga hejdå till Anela, Bella och Peter innan tåget gick kl 12.02.
Gah vad jag kommer att sakna alla! Vi får se till att ses under sommaren, på nått sätt.

Tydligen ska vi upp och fota jättetidigt imorgon, så Thorkel ringde och sa att han hämtar upp mig vid Centralen i Stockholm och så åker vi direkt till hotellet i Örebro. Hinner inte med att träffa Becka. Trist.

Men en grej är bra! Märkte vid stationen i Götet att tåget går förbi Örebro. Så jag hoppar av där istället och tar mig till hotellet själv.
Därmed blev det tre timmars tågresa istället för fem plus två timmar i bil. Skönt!

Nu ska jag se klart på Scrubs säsong 8.
Bara tre avsnitt kvar, sen är serien helt slut!
Säsong 9 är tydligen helt annorlunda så den räknas inte. Älskade Scrubs, farväl!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0