Mysteriet är löst! (Hoppas jag...)


Moa: Vafan! Jag fattar verkligen inte var mina nycklar är!
Mamma: Nej, jag förstår inte heller! Har du letat i dina väskor, jackor, byxfickor, lådor...?
Moa: Ja, ja, JAAAA!
Bror: Jag vet inte heller var de är.
Moa: Men skit då.
Bror: Men vänta lite nu. Hur ser de ut? Jag kanske har tagit dem förresten.
Moa: Okej?
Bror: Ja, jag bara tog ett par nycklar häromdan. Jag visste inte vems de var. Det satt en hemnyckel på...
I så fall är de i Vilbergen.
Moa: Suck.

Jahaja, nu ligger de i någon annans lägenhet och personen där är bakis och ligger och sover.
Bara jag hinner få dem tills imorgon är jag nöjd!
Inte jag som är slarvig och schitzo i alla fall...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0