Och vinnaren är...


Igårkväll testade jag vårt nya 80's Singstar med syrran. Kul!
Jag lyckades vinna varje gång. Äntligen har jag hittat en motståndare som jag kan klå! Jag som brukar vara den stora förloraren annars. Kanske berodde det på att hon knappt hade hört någon av låtarna innan, men jag kände mig nöjd ändå...

Hittade ett litet minispel på Singstar med.
Som det gamla datorspelet Pingpong, men i stället för att använda kontrollen flyttar man sin platta uppåt eller nedåt genom att sjunga ljust eller mörkt. Hur roligt som helst!
Vi lät som två utvecklingsstörda: "Iiiiiiii...Ööööö..."
Malin hade väldiga problem med att få till en bra basröst, så hennes platta åkte uppåt när hon försökte sjunga mörkt. Inte lätt för en späd tonårsröst.
Behöver jag säga att jag vann varje omgång av det här spelet med?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0