En stor bror


Grabbparad med Ebersteinskas studenter.

Ser ni min broder?

Mamma och den lille.



Farmor var så stolt över sin maskot.

Kusin Martin var skäggigare än någonsin.


Utspring! En glad broder som fick en massa jox runt halsen!



Farfar, Erik och farmor. Sötingar.


Sprut!

Pernilla blev lite blöt... jag vart med helt nedstänkt.

Eriks flak var bland de första att åka iväg, så vi hann inte ens fram innan de börjat köra.


Fika hemma.
Det blev ännu mer sen, paj och chokladkaka och grejer men det hann jag inte med.

Paket!

Hann bara vara hemma någon timme, sen bar det av till Jossans utspring.
Brorsan åkte runt på flaket så jag hann inte ens träffa honom hemma innan jag for iväg igen.
Maten fick jag äta själv och resten av fikat följde med i en platsburk. Lite sorgligt, men jag hade för mycket att hinna med helt enkelt.
Kul så länge det varade i vilket fall! Min bror har blivit stor!
Nu väntar en sommar med arbetslöshet och slappande...

Snart lägger jag upp bilder från Jossans utspring med! Hurra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0