Update


Måndags - riktigt härlig återträff med SPMP-folk i Lejongropen.

Jag som kom sent efter lång dag i bilen och inte hade hunnit handla någon mat fick en massa grillade godsaker från höger och vänster. Tillslut var jag helt mätter och ville inte ha mer kött fast än det låg där på grillen och såg väldigt frestande ut.
"Moa, är du sjuk?!" undrade Becka då och såg förvånat på mig.
Som om jag vore jordens största matvrak... Men det är sant. Bjuds det så smakar jag gärna!

Nu har cirkusskolan dragit igång igen.
Kul, men slitigt!
Idag var vi bara tre tränare på över 50 barn. Det blev lite kaos när vi skulle börja träna in nummer, men annars gick det fint.
Lite synd att jag bara har fått tre veckor, men samtidigt känns det rätt skönt. Jag tror att jag kommer att tröttna på det här ganska så snart. Liksom femte året jag jobbar med detta.
Dessutom har jag varit dödstrött varje dag denna vecka när jag kommit hem, även om jag bara jobbat till lunch. Vet inte om det beror på stökiga ungar, för lite sömn eller hela dagen ute i stekande sol så att jag blir alldeles varm och får grym huvudvärk. Troligtvis en kombination av dessa.
Idag somnade jag i hammoken ute i solen när jag kom hem. Fick nog lite solsting tror jag. Inte så smart.

Äh, jag bara blajar här känner jag.
Idag träffade jag härligaste Mathilda, hängde i Folkparken och spanade in hennes lägenhet.
Har saknat kvinnan!
Nu tusan ska vi umgås när jag är i stan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0