Popcorn och Holly Dolly


Första cirkusskoleveckan är över!
Det blev en bra uppvisning idag och alla verkade riktigt nöjda.
Agnes och jag satte ihop pyramidnumret och det gick hur bra som helst! Kände mig stolt.


En gammal bild på min egenkomponerade favorit Staden.
Den blev ännu större denna gången och publiken applåderade en massa.
"Gud vad bra de var!" hörde jag någon säga.
Jongleringen, studsmattan och akrobatiknumret gick bra det med.


Min fruktvagn! Jag gick och lastade den full med frukt och festis på Coop varje dag.

Det blev bara en bild på ungarna uneder veckan. Många var de! 50 barn!

Än har jag inte tröttnat.
Än är det här riktigt roligt!
Ser faktiskt fram emot nästa vecka som nog kommer att bli himla skön.
Bara 12 barn anmälda än så länge, och så går vi bara till lunch igen.
Fantastic!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0