Salem al Fakir


Ligger på hotelrummet och känner mig sjukt nöjd med att jag inte behöver göra någonting.
Bara ta det lungt och skönt, lösa korsord, kolla på Scrubs och snart fylla på magen med lite mat.

Så nu har jag tid att visa er bilder från Salem al Fakir på Liseberg.
Det var stopp i spårvagnstrafiken, jag blev jättesen och hann bara med att se de tre sista låtarna.
Men gud vad han var bra! Så charmig och begåvad att man blir helt kär...




Jag har aldrig varit med om en svårare man att få skarpa bilder på!
Han for runt med huvudet som en liten tok! Men gulligt var det.


När han sjöng "Keep on Walking" kokade hela publikhavet.
Vilken stämning!

Hittade en video med en låt jag tyvärr missade, men den visar precis hur jäkla härlig han är på scen.
Han man annat än bli glad av att se på grabben?



Nu skulle man åka! Bar 5 minuters kötid! Kanonen som man annars kan få vänta upp till en timme på.
Men det kändes lite dumt att åka själv, så jag sket i det.

Nä, mat var det!
Macedonken får det nog bli!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0