Festivalupdate


Har haft min mobil avstängd för att spara batteri, men nu är jag back on track igen, ett tag till...

Det är så sjukt jäkla kul här!
Bland det roligaste jag varit med om på riktigt länge, och då har inte ens banden börjat spela än.
Världens härligaste stämning, riktigt roligt och stört folk och aldrig någonsin långtråkigt även om vi mest sitter i gäng, snackar och dricker, kollar på fotbolls-VM, kör fotbollsspel och singstar.

Vi har blivit en riktigt stor grupp nu med en massa trevligt folk; Anelas vän Rasmus från Strängnäs och hans två kompisar Erik och Micke, deras tältgrannar Jossan, Cissi och Stoffe och våra grannar Erik, Emil, Kenneth, Anna och Genia. Och så en massa random människor som kommer och går och gör livet roligt.

Vi har sett en kille med hästhuvud, en med Borattanga, folk som klottrat de allra lustigaste saker på sin kropp med spritpenna, helt overkliga tuppkammar... Orignellt folk!

Jag har fått ett helt camp att ropa "MOOOA!" varje gång de ser mig.
Jag vet inte vad någon av de heter, men vad är det man säger?
Alla känner apan men apan känner ingen.

Ikväll ska vi jobba vårt första pass i servering. Det ska bli riktigt kul! Hoppas jag. Missar dock tre artister jag hade velat se, men äh, det är sådant man får ta.

Nu ska jag käka frulle! Tjolahopp!


Kommentarer

Postat av: Rebecka

iiiih vill med festvala! Nästa år hänger jag lätt på! :D

2010-07-01 @ 08:54:05
URL: http://beckare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0