Party like a student!


Jahopp, det här var ju kul!
Tog en massa finfina bilder igår, men mobiljävlen verkar ha raderat dem utan förvarning.
Snällt och så.
Ni får föreställa er istället.

Det började med en trevlig fika på stan med Jossan, sedan solariesolning (nu är jag brun och fin!) och avslutningsvis härliga ansiktsmasker och fixande inför kvällen.


Mycket snygg frisyr!
Sedan blev vi vita i ansiktet och jag tog supervackra och roliga bilder på oss,
men som sagt - borta!

Sen drog Jossan på middag med klassen och jag bilade hem till mig, åt mat och ringde Marcus för att se om han hade några planer för kvällen.
Det hela resulterade i trevlig öldrickande hemma hos honom tillsammans med Dylan.
Marcus hade äntligen klippt av sig sitt förskräckliga långa hårsvall och hade nu en mycket snygg normal killfrisyr. Detta tog jag såklart bild på, men men - borta!

Utgång sedan!
Mötte upp Icka och slank in i VIP-kön på Hugos. Gick utan problem som vanligt!

Sicka snyggingar!
Vi och Marcus var väl de enda ickestudenterna där i stort sett. Utgång på en måndag liksom...
Men vi hade hur kul som helst ändå! Länge sedan en utgång var så rolig!
Det blev Macarenadans och en massa andra nostalgilåtar på terassen. Fullt ös natten lång.

Hej Dylan!

Sen stötte jag ihop med Jossan igen och vi dansade loss som aldrig förr.

Kul, kul, kul kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0