Boredom


Idag är det en slapp och seg dag.
Den här dagen tar aldrig slut!

Jag har inte lämnat lägenheten en endaste gång, bara andats lite genom att halvt öppna balkongdörren och sticka ut huvudet emellanåt.




Jag är uttråkad!

Har pluggat - läst och skrivit anteckningar till halva kompendiet som vi har tills på tisdag.
Det går långsamt. Men det är intressant faktiskt! En artikel om direktobservationer som metod och en om genus/jämställdhet. Lär mig en hel massa. Det tycker jag om! Men jobbigt att hålla på med hela dagen.

Har haft en liten workout i vardagsrummet igen, denna gången framför Dating in the Dark.
Kompenserades med äppelpaj och glass efteråt. Bra där!

Skrev in mig på vikarien.se nyss. Jag vill jobba ju! Hoppas det fungerar.
Även om jag inte är ledig så värst många timmar per vecka vill jag ändå fylla dem med något vettigt.
Inte bara sitta här och mögla. Money, money, money. Det behöver jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0