Gillar killarna polacker?


Det där med att jag skulle se ut som en polack...
Det som är så konstigt är väl att killarna (ja, för det är ALLTID killar) överhuvudtaget kommer fram till mig och frågar en sådan sak.
Skit samma som jag ser ut som en polack, kines, afrikan eller svensk. Det konstiga är att de kommer fram bara för att fråga vart jag kommer ifrån. Det är väl inte så vanligt, eller?
Jag menar, Anela är ju från Bosnien och hon får aldrig den frågan!

Är det nån sorts raggningsreplik eller?
I så fall - tänk om! Den går inte hem hos mig.


Kommentarer

Postat av: Anela

haha det är inte lätt att se ut som en polack Moa ;) de kanske vill använda dig som arbetskraft?

oss bosnier är det synd om sen kriget så killarna visar väl lite respekt liksom! ;)

2010-03-06 @ 19:37:49
URL: http://anelamedettaiborjan.blogg.se/
Postat av: Williamoda

really good site!!

2011-03-12 @ 22:16:03
URL: http://williamoda.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0