Hejdå för den här gången


Sista dagen på praktiken idag.
Känns sorgligt!
Trist att lämna de underbara barnen och gå tillbaka till gamla vanliga skolan igen.
Jag ville inte gå hem. Stannade lite längre, drog ut på det lite mer.
Fick kramar av barnen som sa:
"Jag kommer sakna dig!"
"Jag med!"

Tror att det är vecka 17 som jag börjar praktisera igen. Två veckor ungefär antar jag.
Så alltså, nästan två månader kvar i så fall.

Får se om jag kan vikariera lite tills dess.
Vore himla kul!
Fröknarna ville gärna ha tillbaks mig i alla fall, de var jättenöjda och tyckte att det hade varit väldigt kul att ha mig där.
Problemet är bara att det inte är så himla lätt att lösa det här med vikariat eftersom vi har föreläsningar eller seminarium nästan varje dag. Det är ju oftast hela dagen man behövs på dagiset. Får se hur de har lagt upp nästa kurs när vi får schemat sedan.
Lite klirr i kassan skulle inte sitta fel!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0