Hemmafrun


Nu har jag varit riktigt duktig och har diskat, plockat i ordning, dammsugit och skurat hela huset!
Har till och med skurat rent i badkaret!
Sådär, nu får Emelie komma hem!

Är helt klar med uppsatsen, då det inte var alls mycket som behövde ändras efter granskningen. Tjoho!
Men nu är jag faktiskt väldigt rastlös...
Tänkte bege mig ut i solen ett slag, men det är tråkigt att bara vandra omkring.
Åker jag ner på stan finns en stor risk att jag köper på mig något jag verkligen inte behöver eller har råd med...
Vad tusan ska jag hitta på?!


Kommentarer

Postat av: Anela

Komma och träna med mig kanske? ;)

2010-03-23 @ 18:05:00
URL: http://anelamedettaiborjan.blogg.se/
Postat av: Anela

Se till att du är här om typ 40 min. Då är jag klar! DU! ta med dig byxor också, jag tvättar dina. :P

2010-03-23 @ 18:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0