Ready, steady, GO!


Yehooo!
Klaaaaaaaaaaaaar!
Jag säger bara - Fy fasen vad skönt!
Nu ska jag inte skriva en rad på hela helgen.
Inte på mitt arbete i alla fall, på måndag har jag nämligen ett härligt granskningsseminarium att se fram emot.
Tycka lite, få lite kritik. Gå hem och gråta och göra om hela skiten.

Nejdå, hoppas att alla är superimponerade över mitt arbete så att jag kan släppa det här nu.
Sofia på skrivstrimman tyckte att det såg väldigt bra ut i alla fall! Hoppas att de andra håller med.

Nu blir det fest!
Lite Salem, Artic Monkeys och god mat här hemma, sedan ut på pub nu när det är St Patrick's day och allt!
Har hört att man får nypa dem som inte har grönt på sig.
Den mörkgröna kjolen får åka på då!

Ska försöka hålla mig nykter ikväll och gå hem tidigt.
Har nämligen den jäkla gestaltande redovisningen 8.30 imorgon. Hurra!



Det här ska vi få dem andra att göra imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0