Tangentbordet glöder


Idag hade vi segt seminarium där vi pratade om VFU:n. Visserligen tog vi upp en hel del intressanta saker, men det blev alldeles för långdraget som vanligt.

Sedan jag kom hem har jag suttit med mitt examinationsarbete och har nu fått till 2,5 sidor text av totalt fem.
Inledning och beskrivning helt klart, analys påbörjat. En vecka kvar tills första utkastet ska vara klart.
Rätt bra jobbat tycker jag!
Försöker få kläm på det här med citat- och referensskrivningar. Inte helt lätt när man gör det för allra första gången, men det går nog det med tillslut! Får vi hoppas.

Nu sitter jag och väntar in Bella & Tyra Show som visas live på Blondinbellas blogg om 5 min.
Missa inte det!

Min webkamera gör mig helt soft i kanterna...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0