Världens tyngsta armar


Imorse hände något jävligt läskigt.
Vaknade av att båda mina armar kändes helt förlamade.
Jag hade lyckats sova på mage med båda armarna över huvudet så att de inte fick någon blodtillförsel, och nu gick det inte att röra dem!
Försökte sätta mig upp i sängen, men det var inte det lättaste när jag inte kunde använda armarna som verkade väga 100 kg. Omöjligt.
100 kg armar låg framför mig och tyngde ner min överkropp i madrassen.
Det var så jävla obehagligt! Fick panik. Tänkte;
"Jag kommer att ligga här hela livet! Jag kommer aldrig mer kunna röra mig!"

Tillslut lyckades jag vända mig på något sätt och armarna blev så småningom mer och mer rörliga.
Men det gjorde ont! Helvete vad ont det gjorde.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0