Borta bra, men hemma bäst! Vad är hem egentligen?


Sitter på tåget upp mot Göteborg.
Ja, upp! Åker som vanligt omvägen via Katrineholm.
Men det känns riktigt skönt att slippa femtimmarsresan med Swebus-bussen denna gången. Avverkar samma sträcka med tåget på tre.
Hittade en riktigt billig sistaminutenbiljett för 198 kr dessutom! Underbart när det normalt kostar runt 300.

Han med en del i Norrköping ändå, även om det fick bli väldigt korta besök.
Först fika med Becka och Frida i en timme där vi knåpade ihop en smörig text om Frida till hennes USA-resa och framtida Au-pairjobb. Becka som referens... Hurra för det!

Igår tvingade jag mig själv att skriva på rapporten hela dagen, men en solpromenad ner till sjön och cirkusträning på kvällen hann jag med i alla fall. Det var kul! Men du gör min kropp ont...

I morse lyckades jag klämma in en snabbvisit hos Anna på knappt en timme innan tåget gick. Riktigt roligt att träffa henne igen! Även om hon var snorig och sjukling...

Nä, nu ska jag försöka vara duktig och få lite gjort på tågresan!
Styrdokumentsanalys, here I come!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0