Apa lapa


Det börjar bli lite långtråkigt här.
Nu får Emelie ta och komma hem tycker jag!
Hon är i Norrköping den lille busen, åkte dit dagen efter jag var tillbaka i Göteborg.
Vi lyckades inget vidare med att tajma inte Norrköpingsbesöket ihop...

Igårkväll skyndade jag iväg till Aida för att fira hennes 23-årsdag.
Blev en kul kväll med en massa härligt folk och mycket engelskapratande, då Aidas brorsas fru kom från London.
Roligt! Fick lite Australienvibbar där kände jag.
Hon tyckte att jag hade en "aussie accent", haha. Det sitter visst kvar.
Vi körde sanning och konsekvens, Carlos fick dansa som en apa och låta som en ambulans, Fredrik lapade sprit från Aidas mage och Arvid lärde mig en mycket fin... vad man nu ska kalla det.. sparkramsa!

Vi drog iväg till Peacock sedan. Det stället får en tumme ner av mig.
Fint och fräscht, visst, men det kostade en förmögenhet på 150 kr, var väldigt litet, saknade riktigt dansgolv och kändes inte som ett ställe där det var okej att gå fram och börja prata med folk man inte känner. Man håller sig till dem man kom dit med hela kvällen liksom. Sitter vid ett bord och snackar, dansar lite till dålig housemusik och tar det chill. Efterfest typ, fast lite lyxigare och mer opersonligt.
Nja, drar nog inte till påfågelstället någon mer gång.

Nä, åter till granskningen av Malins examinationsarbete. Underbart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0