Pajpartaj


Nu har vi avnjutit en mycket god förrätt och varmrätt,

sitter nu och väntar på att kulan på magen ska lägga sig något och att pajen ska svalna.

Kan ju passa på att berätta om gårdagen!
Det blev en riktigt lyckad kväll minsann!
Först häng på puben Vasastan i Vasastan (logiskt va?) med Bella, Peter och snyggingar från Peters klass.
Träffade en kinestjej i toakön som tyckte att jag hade "snygg volym i håret". Hon tjatade om det hela kvällen sedan... haha, hon var lite rolig hon.

Bella, Peter, Jesper, Martina och jag drog vidare och mötte upp Anela och hennes Strängnäskompis Evelina.
Peters kompis Markus hade fest i sin 2,5 miljonerslägenhet i Svingeln (jävelsnygg med härlig balkong!) och dit kom det riktigt mycket folk!
Snackade en massa engelska med italienarna och nallade boxvin i kylen.
Det visade sig att både Markus och Peter precis som jag hade jobbat på Cobra Group i Australien, så det blev en del skitsnack och prat om The Rally och jobbiga säljtekniker...
Peter trackade mig hela kvällen för att jag nämnde att jag råkat besöka sidan Rate My Poo (äckligt!).
"Trevliga saker du roar dig med Moa, verkligen!". Men jag RÅKADE bara gå inte på den ju!!!

Lyckades faktiskt hålla mig skapligt nykter med endast en burk cider och ett glas vin. Applåd till mig!
Vi drog hem rätt tidigt och jag kom somnade redan vid halv ett. Kändes faktiskt skönt att för omväxlings skull vakna utvilad utan att vara bakis!
Riktigt trevlig kväll blev det! Tjo!


Nu blir det paj och filmen Freaky Friday!




Kommentarer

Postat av: Eivindagnethe

Perfect site, i like it!

2011-07-29 @ 12:45:13
URL: http://eivindagnethe.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0