Ångest


Jag är klar med tentan, men jag vågar inte skicka in den!


Är orolig för om jag har missat att ta upp något, även om jag har läst instruktionerna minst 100 gånger.
Även om jag tycker att jag har fått med allt kanske den examinerande läraren inte tycker det.
Det beror på hur man tolkar min text liksom.
Jag vill ha granskningsseminarium igen, det var skitbra ju! En chans att få respons innan man skickade in texten för bedömning. Toppen!

Jag vill lägga till en massa saker i min text, men jag har redan skrivit 500 tecken för mycket, så det går inte.
Äh, borde skicka in skiten och sluta oroa mig.
Nä, jag läser igenom den en sista gång imorgon istället, så får det bli!
Just nu ser jag allt i en enda dimma, så hälften kanske är felstavat... Vad vet jag?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0