Fast på min feta röv


Nä, nu känner jag mig dålig.
Insåg just att jag inte har pluggat något alls sedan klockan sex då jag började förbereda maten.
Sedan gick vi ute och grillade, diskade efteråt i en evighet, satte mig framför datorn och kollade på Bella & Tyra Show, fastnade i jobbiga diskussioner på bloggar, skrev och läste mail, kollade dumma klipp på Youtube, läste igenom min uppsats och irriterade mig på konstiga meningar men lyckade inte komma på hur jag skulle ändra dem... Och nu är klockan alldeles strax 00.00.

Vart i helvete tog kvällen vägen?!
Tragiskt. Fredag kväll.
Kunde gjort en massa kul men istället slösades kvällen bort på onödigt trams vid datorn.

Jag borde gå och lägga mig i stället.
Godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0