Grillning!


Ett härligt gäng från seminariegrupp C1 samlades i Slottsskogen!

Jag grillade kyckling som blev så jäkla saftig och god!
Marinerade i rödvin, röd currypasta, grillolja och honung.
Kanske inte låter som världens godaste, men det var nog bland den bästa kyckling jag någonsin ätit!

Gulle-Mersija i min halsduk och jag!

Josefine spexade loss!

Lena hade snygg mugg.

Snacks!

1. Niklas dricker öl i mysko flaska.
2. Niklas spiller ölen över halva sig. Bra Niklas!

Tävlingsdags!
Jennifer hade förberett femkamp.
Gren 1 - spring och runda ölburk ihopbunden med kompis.
Som ni ser på bilden gick det inte speciellt bra för mig och Anela...
Tajmingen blev helt fel på slutet och vi liksom mest ramlade fram. Ooops.

Det andra laget vann. Typiskt.

Gren 2 - käka snöre utan att använda händerna!

Robert posar snyggast!
Vårt lag vann, tjoho!
Men schhh, säg inte att vi fuskade...

Gren 3 - Ordjakten!
Spring och hämta lappar med ord och sätt sedan ihop dem till en mening!
Josefine sprang för fullt med klackskor.


Jag listade ut först! Hurra!
Kramas hur mycket ni vill för det är fortfarande skattefritt.
Busigt värre.

Snyggingarna i lag 1.

Gren 4 - ballongsprängning!
Ah, ni vet det där när man har en ballong runt foten och så ska man trampa på det andra lagets ballonger och samtidigt försöka skydda sin egen.
Jag var kvar sist i mitt lag och blev därmed jagad av tre pers på en gång! Hjälp!
Jag var dock ganska värdelös på den här leken och lyckades inte spränga en enda ballong...
Så, det andra laget vann.

Mysko bild på mig...
Engångsgrillsdumpen.

Sen var det dags för gren 5 - säg till när 3 min har gått utan att ta tiden!
Svårt!
Det andra laget vann och vann därmed hela femkampen. Tusan också!
Trots det blev det en väldigt mysig och bra kväll med cider, vin, prat och sång.
Gillar klassen!
Synd att vi inte kommer att gå ihop längre efter sommaren...


Kommentarer

Postat av: Geccod

Haha, ser ut som ni har kul. Man borde fasen köpa hem en sån där godispåse och öva. ^^

2010-05-23 @ 09:05:42
URL: http://geccod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0