Krångligt!


Vi fick en uppgift till praktiken att observera några barn som leker/utför en uppgift/samtalar om något för att se hur länge talet hålls av olika personer och vem som har makten.
Sitter och skriver om detta nu. Lyssnar igenom ljudklippet jag har spelat in och försöker komma fram till vem det är som bestämmer. Det är svårt!

De pratar så mycket om allt möjligt som jag inte förstår; olika barnprogram, leksaker, saker de gjort under dagen. Mest en massa blaj och de byter ämne hela tiden. Jag vet inte hur mycket som behöver skrivas ner och hur jag ska strukturera allting. Har aldrig gjort något liknande innan!
Det här var mycket mer komplicerat än jag trodde... Jag har verkligen kört fast.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0