Sommarplaner!


Sådär, nu är större delen av sommaren planerad!
Känns skönt!
Jag kommer att flänga runt som en liten tok!

3 juni: Kurs i Stockholm inför studentfotografering
4 juni: Studentfoto i Örebro
9 juni: Studentfoto i Växjo
10 juni: Lillbrorsan tar sudenten i Norrköping!

11 juni: Studentfoto i Halmstad
14 juni: Studentfoto i Varberg
15-18 juni: Cirkusskola kl. 9-16 i Lambohov, Linköping (Är i Norrköping på kvällar och helger)
21-25 juni: Cirkusskola i Ryd, Linköping
28-2 juli: Cirkusskola i Skäggetorp, Linköping
Runt 5-16e juli: Göteborg och lever rövare!
17-24 juli: Cirkusturné till Gustavsvik camping i Örebro!
25-...?: Göteborg!
Augusti: Ett par skolfotojobb hoppas jag.
1 september: Börjar skolan igen!

Så vill jag klämma in en tur till London med (någon som är på?)!
Och någon festival... och en roadtrip!
Spendera massor av tid med precis ALLA mina vänner!
Sola, bada, äta glass, se på utebio, gå på Liseberg...

Kommer aldrig hinna allting. Sommaren är för kort!
Eller vad tusan!
Förra året var jag bara i Sommarsverige under augusti och då hanns det med en hel del:





Klart att även 2010 blir en bra sommar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0