Leka häxa och få sömnpiller


Haha, det var inte länge jag lyckades hålla mig ifrån förskolan!
Två dagar, sedan blev det in och vikariejobba igen. Utmärkt!
Den här gången gick det himla bra.
Förra gången jag jobbade till stängning var det mycket att göra som jag inte hade hunnit få kläm på, men nu hade jag betydligt bättre koll på rutinerna.
Jag gillar att ta ansvar, gillar att vara med och planera och bestämma, gillar när det är mitt ord som gäller.

Ungar ryckte och drog i mig och ropade på mig samtidigt från olika sidor av gården. Inte lätt att vara ute med över 20 ungar helt själv. Stressigt, men gillar på samma gång att känna mig behövd. Hehe.

Skulle vara kvar till 17.00, tänkte att jag nog kunde gå lite senare än så, men någonstans på vägen från stan till förskolan hade det skett en trafikolycka och flera föräldrar var sena. Först 17.30 kom jag därifrån!
Men det var ganska mysigt att sitta med en rolig bok om prinsessor och läsa högt för två barn i sandlådan...

Imorse ringde de fårn förskolan och ville att jag skulle jobba igen. Hade seminarium idag, så det gick inte tyvärr.
Synd, synd, synd. Gillar att jobba!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0