Regnbågspromenaden 2!


Jag ligger lite efter med att blogga känner jag...
Men har jag lovat så har jag!
Här får ni nu resten av Regnbågspromenadsbilderna!


Svarta ligan!

Fint budskap...

Det blev stopp i spårvagnstraffiken...





DJ på taket!

Emelie och Amnesty

Kitty Jutbring och nån galen kille var konferencierer på scenen.

Mycket folk!

Bögbrollop på riktigt!
Kitty var ringbärare, eller "Frodo" som hon kallade sig själv.

Sötprästen vigde Per och Magnus (sjukt att jag fortfarande minns vad de heter!)


Det här var nog det sötaste jag någonsin sett!

Ni får en film på det med, strax!

Glenn Hysén!
Vid varje tal eller uppträdande stod den någon brevid som körde teckenspråk så att även döva skulle förstå. Tecknarna hade sådan inlevelse! Uttryckte sig med hela kroppen. Sött.

Manskör

Mariette!
Hon var bra!

Typiskt henne liksom.

Sist men inte minst: Billie the vision and the dancers!


Riktigt härlig parad och minikonsert var det!
Tummen upp!

Lite videoklipp kommer upp här alldeles alldeles strax med!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0