Fin dag!


Topp 3 - Saker som gjorde min dag (kronologisk ordning):

1. En halvtimmes rast i föreläsningen på Chalmers med superfint väder och supergod bulle!


Haha! Det ser ut som att Bella tycker synd om mig!


2. Bananer för 3.90 på Lidl! Plockade på mig massor! Men när jag väl kom till kassan sa kassöskan "du får bananerna gratis förresten!" Ännu bättre!
(men så började jag undra vad i helvete det var för fel på bananerna, men vad tusan, gratis är gott!)


3. Linda kommer och hälsar på mig i helgen!
Älskade lilla Bääbisen E! Åh vad jag har saknat henne!
Den lilla filuren har varit och backpackat i Asien, Australien och Nya Zeeland sedan november! Jättelänge!

Senaste gången jag såg henne - 2009-10-28.
Då bakade vi kladdkaka!

Jajustdet. Plugga var det...


Kommentarer

Postat av: Geccod

Haha, gratis bananer låter väldigt suspekt! ^^

2010-05-24 @ 19:44:51
URL: http://Geccod.se
Postat av: Steinthale

Keep up the good work.

2011-12-15 @ 10:58:26
URL: http://steinthale.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0