Chilledill!


Riktigt riktigt härlig kväll igår!
Grill, kubb och Eurovision, kan det bli bättre?


Jesper och Peter 1.

Björn och grillen!

Aida och vinet!

Jag och min 2,25a!
Hade helt glömt att köpa någon dricka, så fick bli billig cider på Netto, haha!
Fick vin av Aida som tur var...

Dunka dunka!

Aida: Följ med här, ni måste kolla på gläntan och den fina utsikten!
Hm, jättefint Aida, verkligen! Tydligen var det lite mer träd här än hon mindes det...

Sötparet!

Jag och grabbsen hehe.

Körv!

Peter nr 2 anlände!

Så blev det kubb!
Tjejerna mot killarna. Tjejerna vann! Tjoho!

Hämtade upp sötisen Linda på stationen.
Fin och brun var hon!


Semifinal nr 2 i Eurovision!
Lettland var ju grymmaste!
Jag och Bella försökte oss på deras snygga dans. Det gick väl...okej.

Anela dök upp lagom till Eurovision, men hon fastnade inte på bild visst...
Kvällens snyggaste bild!
Hahaha!

Sverige var sopiga och gick inte vidare till final.
Pinsamt!
Men helbra kväll ändå. Wooo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0