Valborg i bilder!


Nu så! Vi överdriver med bilder här tycker jag!

Vi körde en spexig lek.
Emelie skrev olika personer på lappar som man fick sätta i pannan.
Ja- och nejfrågor för att ta reda på vem man var...

Bella var roligast med Anna Anka! Hon blev nästan lite sur för att fick va bimbo, haha!
Jag var bästaste Maria Montazami, men även om jag älskar den kvinnan var jag den sista att lista ut vem jag var... illa!

Sofie fick en svår!

Madde var den sötaste Hitler jag sett!

Barnafödande sångaren.

Carro blev en glad Håkan Hellström!

Peter - du får skylla dig själv att jag lägger upp detta foto här!

Jesper var Silvia.
Tusan var grym han var på denna lek!
Han tog det på frågorna:
"Är jag svensk?" "Nja, inte född i Sverige, men väldigt väldigt svensk".
"Är jag kvinna?" och "Är jag plastikopererad?". Skulle aldrig klurat ut det så snabbt!












Mys!

Emelie och Carro blandade dundershotar innehållandes tacosås, rabarbersaft, vodka och citronjuice.
Inte gott! Men man ville ju inte fega ur liksom...
Bara att svälja och se glad ut!


Sen försvann Emelie med Carro, Bella skulle jobba dagen efter, så Peter och Jesper åkte också hem.
Jag, Sofie och Madde begav oss till Valand för ett slags häng på Lilla London.
Och så lite mys på det.
Trevligt, trevligt! Underbart bra kväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0