England, dag 4!


Hade helt glömt bort bilderna från sista dagen i England.
London baby!

Tog mig från Southampton till London Victoria Station.

Australienflashbacks med text för att påminna om vänstertrafiken.

Röda dubbeldäckare överallt!

Vandrade bort till Buckingham Palace. Finfina grindar vare här!

Gillar fågeln på huvudet! Min typ av humor...

Här skulle man bo!

Ingången till Green Park. Snajsigt!

Jisses vad trött jag ser ut!
Inte så konstigt dock med knappt fyra timmars sömn, två och en halv timmes tågåkande och sedan kånkande på en tung väska.

Mysigt!

Grävde fram lite soyabönor ur väskan för att mata ekorrarna med.
Fungerade prima!


Vandrade vidare till St Jame's Park. Så otroligt fin park!
Ekorrar och fåglar precis överallt och så en fin sjö mitt i hela parken.
Så himla skönt att bara vandra omkring utan att behöva tänka på någonting.
No worries liksom.


Mata mata liten korre!

Jag gick längre in i parken och där var det verkligen hysteriskt mycket ekorrar och fåglar!
Nästan lite läskigt! En man hade fickorna fulla med jordnötter med skal. Ekorrarna verkligen älskade det och började klättra upp på hans ben. Madness!

Haha, jag ser lite skrajsen ut...

Kom fram till något stort palats som byggts åt drottningen.

London Eye där bakom. Det närmsta jag hann komma det berömda pariserhjulet.

Obligatoriska vaktfotot. Jag ser ut som ett psyko!
Gud vad jag kände mig dum när jag ställde mig där. Tycker synd om grabben som får fotas med galna turister hela dagarna.

"BEWERE horses may kick or bite! Thank you!"

Kom fram till Trafalgar Square. Tjusigt!

The National Gallery.

Åh, flaskbåt!

Vy från museet.

Mycket trött och hungrig Moa.

Köpte med mig billig macka, sallad och sushi på Tesco. Bäst att bunkra upp inför flygresan!
Trots tröttheten var det en galet bra dag.
Mycket mycket nöjd med hela Englandresan!
Tack Jossan för det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0