Fritids, barnvakt och dans


De ringde nyss från vikariepoolen då skolan jag varit på idag och i fredags ville att jag ska komma tillbaka resten av veckan! Åker till Norrköping på fredag,
men tisdag, onsdag och torsdag ska jag nu jobba på fritids 13.30 - 17.30.
Toppen!
Trivs verkligen på det stället, så det känns riktigt kul!

Strax över 4000 i extrapengar denna månad. Inte illa!

En pappa frågade mig idag om jag ville vara barnvakt åt hans barn någon kväll i veckan.
Jag blev lite förvånad av frågan, men klart jag vill det!
Vi bestämde inte något direkt, men får se om han ringer om det dyker upp någon dag då barnen behöver passas.
Synd bara att det tar en timme för mig att ta mig dit han bor, men jag börjar bli van att åka buss och spårvagn i en evighet nu, så det ska väl inte vara några problem egentligen.

Strax ska jag bege mig till Frölunda där vi ska ha dansträning i en jättestor lokal.
Ungdomens Hus 1200 Kvadrat heter det visst. Lustigt namn...
En bra dag detta!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0