Härlig dag!


Ber om ursäkt för obefintlig bloggning idag.
Jag har knappt varit hemma!
Har gått promenad på två timmar i den underbara solen, pluggat, lagat mat och sedan spenderat hela eftermiddagen och kvällen hemma hos Bella med Peter. Såg Inception för andra gången. Skitbra film!

Och mobilen har jag inte kunnat blogga ifrån heller. Den är dum och vill inte låta mig göra någonting. Får hela tiden upp felmeddelanden som säger att det inte finns någon plats på telefonminnet. Men vad jag än tar bort så hjälper det inte! Blir galen!
Kan inte skicka sms, inte spara något i anteckningar eller kalendern, inte gå in på internet eller kolla facebook, den tar inte emot mina mail och visar inte var missade samtal kommer ifrån.
Ah, listan kan göras ännu längre. Den måste lämnas in helt enkelt!

Lägger upp lite bilder alldeles strax från Halloweenfesten!


Kommentarer

Postat av: Augustkjersti

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2011-06-10 @ 08:44:06
URL: http://augustkjersti.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0