Liberty, klara! 1, 2!


Cheerleadingträningarna denna veckan har verkligen gått hur bra som helst!
Det märks att alla gör stora framsteg och nivån på både akrobatiken och stunten är mycket högre nu än det vi tävlade med i Oslo för några veckor sedan.

Att vi nu kan värma upp med extension, pump, extension är inte illa!
Hehe, undrar hur många som förstod den meningen...

Även jag lär mig en del nya volter och får bättre teknik på det jag redan kan.
Kul att Josef/Joseph(?) ofta är med på träningarna.  Han kan ungefär lika mycket som mig så då kan vi pusha varandra!

Nu satsar vi på Tysklandstävlingen i vår. Den här gången ska vi vara med och tävla på riktigt!
Det kan ju knappast bli värre än Norgeresultatet då vi slutade på minuspoäng, hehe.

Yehoo, en Moa upp och ned!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0