Min dumma nalle


Ville bara meddela er om att jag har lämnat in min telefon på service över dagen, så om någon försöker få tag på mig så går det icke!

Min telefon är dum i huvudet nämligen, men det har jag ju berättat om tidigare.
Varnar om ingen plats på telefonminnet, så kan inte skicka sms, kolla facebook, spara något i kalendern osv. Är lite smått galen på den nu. Vad jag än raderar så vill den inte frigöra något minne.

Lämnade in den så att de kan ominstallera mjukvaran, vilket nog kommer lösa problemet. Allt kommer försvinna dock, men har synkroniserat meddelanden, kontakter och sådant med datorn så det borde vara lätt att föra över igen.
Passade på att be dem fixa volymknappen med så att jag kan lyssna på musik igen. Höjknappen är trasig och jag har lyckats ställa den på ljudlös. Inte så bra. Ska hämta den innan träningen ikväll. Får se om det är någon skillnad då!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0