På vädring i två månader


Men duktigt.
Upptäckte just att jag har glömt kvar ett par jeans, två långärmade tröjor och en blus
i Norrköping. Bravo!
Hängde ut dem på vädring på altanen i förrgår, då de luktade riktigt äckligt av rök efter att ha vistats i Calles lägenhet med fyra personer som rökte inomhus.
Där hänger de kvar.
Ska inte till Norrköping igen förrän 23 december.

De svarta jeansen är ett av tre par byxor som jag använder varje dag,
den svarta långärmade tröjan är en sådan där bra tröja som funkar till allt och som jag har på mig jämt och den andra tröjan är en riktigt varm stickad som jag precis köpt i England. Den vill jag ju använda såklart!
Blusen är den jag har på mig på utgångsbilderna i inlägget nedan. En riktig favorit.
Klantig jag är!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0