Smoooth


Var och handlade vid Backaplan förrut.
Lite mat och en massa dricka. Fick bära tuuungt!
Kände att jag var värd en lite belöning, en smoothie fick det bli!

Banan, Proviva jordjubbsjuice och mjölk.
Inte så jätteavancerat, men gott minsann!

Sparade ett glas till Idol med.
Lite lyx ska jag ha i min ensamhet.


Känns som en riktigt bra dag ändå.

Gick upp svintidigt för att gå till tandläkaren men har annars gjort just ingenting.
Pluggat en smula, sett på "I Rymden Finns Inga Känslor" (BRA!!!), umgåtts med Emelie, fixat med halloweenoutfit (det blir askalas!), ringt till Comhem och ändrat från digital-TV Large till Small efter att det billigare tremånaderserbjudandet tar slut i december och ja... jag vet inte. Tiden försvann.

Jag mår prima och är på glatt humör i alla fall. Det är det viktigaste.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0