Smaskens!


Det blev Idol- och dokumentärtittande igår, sent blev det, så sov kvar hemma hos Peter.
Trevlig kväll!
Idag blev det fika med Anela och sedan matlagning med Emelie.
Gutt gutt.

Morotskaka!

På tal om matlagning, skar sallad häromdagen och upptäckte en väldigt lustig paprika:

En röd med en grön bebis inuti! Märkligt.

Testade färdigmarinerad strimlad kyckling till salladen. Gott!

Rörde i lite creme fraiche i kycklingen bara.
Kom på att jag faktiskt aldrig gjort sallad till bara mig själv förrut.
Till familjen, visst, men aldrig annars. Hur gott som helst ju!

Och igår, varma mackor fick det bli!

Har jag inte ätit på år och dagar.
Och nej, det är inte bränt, det är trattkantareller!


Kommentarer

Postat av: sermad Haddad

Heej där! ser att du e i Aussie ;) var e du nu? själv e jag i brisbane och flyttar till Byron bay om 2 veckor ;)

2010-11-14 @ 00:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0